Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

20. novembra - 29. januára 2011 Tortona (AL)Príroda redukujúca

Tri kráľovstvá prírody v talianskom a nordickom zátiší
kurátori Giacomo Maria Prati a Paolo Lesino
predstavovať Giorgia Lodettiho a Giovanni Serafiniho
Príroda Redivive predstavuje najvýznamnejšiu súčasnú maliarsku výstavu „Zátišie“, ktorá bola kedy vyrobená v Taliansku, pokiaľ ide o počet a kvalitu zúčastnených umelcov, a vďaka účasti prestížnych zahraničných umelcov vrátane Philippe Garel a Isabella Molard a hosťujúceho umelca nadobúda medzinárodný význam. : Dutch Henk Helmantel, víťaz prestížnej národnej ceny Kunstenaar van het Jaar v roku 2008 za „najlepší maliar roka“. Helmantel vedie veľkú a kvalifikovanú flámsku a nordickú účasť umelcov, ktorí vystavujú v prírode, oživuje v sekcii venovanej týmto umelcom vďaka vzácnej spolupráci s kurátorkou a odborníčkou Dianou J. Afman. Príroda Redivive hostí 34 umelcov pre viac ako 80 diel rôznych veľkostí a techník - obrazových, fotografických, kresieb - okrem evokatívnych performatívnych výtvorov Paoly Nizzoli Desiderato, autora slávnej "Cesta del Caravaggio" v 3D, a chce ukázať vitalitu trvalky. model „zátiší“ vo všetkých jeho rozsiahlych umeleckých, štylistických a naratívno-lingvistických variáciách, takmer v historickej kontinuite s paralelnou výstavou „Zázrak zátišie 1830 - 1910 z akadémie majstrom divízie“, ktorú vytvorila nadácia Casa úspor z Tortony. Unikátna je červená niť, ktorá spája všetky vystavené diela: vyobrazenie prírodných prvkov získaných z tradičných troch kráľovstiev: minerálnych, rastlinných a živočíšnych. Názov: Nature Redivive má v úmysle obnoviť jazyk umeleckej kultúry. Na polceste medzi historickými názvami „Zátišie“ a „Zátišie“ ukazuje Nature Redivive tretí spôsob, ako pochopiť podstatu prírodných kompozícií v ich syntéze medzi korupciou a slávením, odcudzením a znovuzrodením, realizmom a estetickou ilúziou.
Výstavu sprevádza farebný katalóg s textami v taliančine a angličtine, ktorý vytvorila vydavateľstvo Vanilla (www.vanillaedizioni.com) a ktorý okrem príspevkov kurátorov organizuje zásahy Diany J. Afman, Giovanni Serafini a Giorgio Lodetti.
Kultúrnym partnerom výstavy je Nadácia Cassa di Risparmio di Tortona (www.fondazionecrtortona.it).

Tlačová správa november 2011: ISAD Garden Design prepracováva záhradu Milan Triennale

ISAD - Vyšší inštitút architektúry a dizajnu otvára pre akademický rok 2011/2012 dôležitú spoluprácu s Milan Triennale, ktorý zabezpečuje prestavbu záhradných priestorov skupinou zaslúžených študentov. Táto iniciatíva potvrdzuje povolanie ISAD ako inovatívneho vzdelávacieho inštitútu prítomného na území s prestížnou sieťou kultúrnych partnerstiev. Redizajn záhrady vykonajú študenti Majstra záhradného dizajnu / špecializácie, už viac ako dvadsať rokov jeden z formatívnych excelencií ISAD, spolu s interiérovým dizajnom, dizajnovými textilnými materiálmi, dizajnom jácht.
Projekty študentov budú koordinovať architektka Marco Sessa, vedúca magistra spolu s architektom ISAD Marinella Jacini, a rozvíjať sa s učiteľmi v období od novembra 2011 do marca 2012.
Vďaka tejto prestížnej spolupráci ISAD sleduje sen Giorgia Correggiariho, koordinátora ISAD a majstra štýlu a kreativity, ktorý nedávno zomrel, ktorý položil základy projektu, delí s ISAD nadšenie a hrdosť, že môže ponúknuť svojim študentom mimoriadna príležitosť súťažiť s témou zo života a pre milánsku realitu nesmierne kultúrneho a historického významu, ako je napríklad Triennale.
Projekty budú predstavené na prestížnom medzinárodnom veľtrhu Salone del Mobile 2012, v ktorom budú definované spôsoby a termíny.
ISAD - Vyšší inštitút architektúry a dizajnu
Via Balduccio da Pisa, 16. 2013, Milan